torek, 18. oktober 2011

Modro za BLU

Po naročilu je nastal danes spodnji kompletek. Kolegica si je zaželela za svojo prijateljico čisto namensko zadevo: voščilnico in kuverto za denar. In vse naj bo v modrem, saj prijateljica obožuje modro (mimogrede, tudi njen salon se imenuje BLU ;) ).


Idejo sem premislila in tista "kuverta za denar" mi ni bila njbolj pri srcu. Odločila sem se, da naredim voščilnico z žepkom za denar in pripadajočo kuverto z osebnim privdihom.







Uporabila sem kvadratno belo osnovo, nato sem za ozadje uporabila svetlo moder papir, ki sem ga osenčila z distress blazinico Broken China, ter poštempljala s pisavo za ozadje proizvajalca My paper world. Po spodnjem delu sem še embosirala s srajčko Sizzix, dodala pentljo, metuljčka irezanega iz kolekcije dizajnerskega papirja K&Company...in voila!
Nato sem v notranjost dala še žepek iz isto obdelanega modrega papirja. KUverto pa sem prav tako osenčila in dodala še kvadratek enako obdelanega papirja, dodatke v stilu z voščilnico ter za osebno noto še odtisnila ime prejemnice.



Ni komentarjev:

Objavite komentar